Свободный форум жителей свободной страны города Москва

Информация о пользователе

Привет, Гость! Войдите или зарегистрируйтесь.



ЗНАЙ СВОИ ПРАВА!

Сообщений 1 страница 6 из 6

1

Подвигла к предложению новой акции ПОЛНЕЙШАЯ юридическая безграмотность населения.

Мы не рвёмся во власть, советы наши бесплатны, поможем людям? ;)

http://www.kmu.gov.ua/control/uk/publish/n...77&cat_id=35884

Забезпечення споживачів якісними житлово-комунальними послугами, що відповідали б вимогам норм, стандартів, порядків і правил, залишається на сьогодні однією з важливих прерогатив нашої держави.

Протягом 2005 р. територіальними органами Держспоживстандарту України перевірено 1812 суб’єктів господарювання, які надають населенню послуги з утримання житлових будинків та прибудинкових територій. Встановлені різного роду порушення вимог чинного законодавства у 1330 або (73,4%) суб’єктів господарювання .

Серед перевірених – суб’єкти господарювання, що надають споживачам житлово-комунальні послуги, та послуги  з водо- , тепло- , газо- і електропостачання. Загальна кількість виявлених порушень становить – 3811 або по 2,9 порушень на одне підприємство.

За результатами проведених перевірок, підвідомчими Держспоживстандарту територіальними управліннями у справах захисту прав споживачів суб’єктам господарювання видано 1163 приписів про припинення порушень прав споживачів, до адмiнiстративної вiдповiдальностi притягнуто 1232 особи, на яких накладено адміністративні штрафи на суму 126,1 тис. грн., до підприємств застосовано економiчнi санкцiї на суму 338,13 тис. грн.

Слід відмітити, що кількість скарг споживачів на утиски їх прав щодо отримання якісних житлово-комунальних послуг не скорочується. У 2005 році на неякісні послуги з боку комунальників до територіальних управлінь у справах захисту прав споживачів з усіх регіонів України надійшло 5565 скарг. За результатами їхнього розгляду вимоги споживачів були задоволені у 4740 скаргах (85,2%).

Що повинен знати споживач?

Споживач повинен знати, що відповідно до Правил надання послуг з централізованого опалення,  постачання холодної та гарячої води і водовідведення, затверджених Постановою КМУ від 21.07.2005р. № 630, послуги надаються споживачеві безперебійно або за графіком, затвердженим відповідними місцевими державними адміністраціями чи органами місцевого самоврядування, виключаючи час перерви, про що виконавець послуг зобов'язаний повідомити споживача  через  засоби  масової інформації,  а  також  письмово,  не  пізніше,  ніж за 10 днів до її настання (за винятком перерви, що настала внаслідок аварії або дії непереборної  сили).  У  повідомленні  зазначаються причина та час перерви у наданні відповідних послуг. Послуги надаються споживачеві згідно з договором, який оформляється на основі типового договору про надання послуг з централізованого опалення, постачання холодної та гарячої води і водовідведення.

Якщо у квартирі холодно або відсутнє гаряче водопостачання, споживачеві необхідно звернутися із заявою до виконавця послуг житлово-комунального підприємства з вимогою викликати їх представників для з’ясування причин ненадання або неякісного надання послуги та для складання акта-претензії.  На підставі акта-претензії та згідно Правил, приймається рішення про перерахунок платежів за ненадані або неякісно надані комунальні послуги. В іншому випадку споживачу видається обґрунтована письмова відмова в задоволенні його претензій.

Разом з тим, споживачам необхідно знати, що відповідно до вимог щодо кількісних і якісних показників послуг та зменшення плати у разі їх відхилення, затверджених Постановою КМУ від 21.07.2005 р., № 630, при температурі повітря в квартирі не нижче, ніж 18 градусів, за умови їх утеплення, оплачується 100% вартість послуг. За кожен день зниження температури на градус більше одного разу на місяць:

· від 18º до 12ºС - плата зменшується на 5 % протягом усього строку відхилення від норми;

· якщо температура повітря нижче 12ºС - плата не береться.

· при температурі гарячої води понад 50ºС, ви повинні сплатити 100% вартості послуги.

При зниженні температури гарячої води відповідно знижується і плата:

· 45º - 49ºС - плата складає 90 % за весь строк відхилення,

· 40º - 44ºС - 70% відповідно.

· при температурі, нижчій за 40ºС, плата береться як за холодну воду.

При користуванні електричною енергією, споживач перш за все повинен знати, що Постановою КМУ від 26.07. 1999 р. № 1357 (із змінами) затверджені Правила користування електричною енергією для населення. У разі порушення енергопостачальником умов договору, споживач викликає представника енергопостачальника для складання та підписання акта-претензії споживача, в якому зазначаються терміни, види відхилення показників з надання послуг. Наприклад, за вимогою споживача складається акт у випадку, якщо струм неякісний (завищена або занижена напруга проти передбаченої згідно з договором – 220V). У разі неприбуття представника енергопостачальника протягом 3-х днів у місті або 7 днів у селі, споживач має право скласти акт-претензію  у довільній формі за участю не менше, ніж 3-х споживачів або виборної особи будинкового, вуличного чи іншого органу самоврядування. У випадках подачі електроенергії споживачу, якість якої не відповідає показникам, зазначеним у договорі, енергопостачальна організація несе відповідальність у розмірі 25% вартості такої відповідно до Закону України „Про електроенергетику”. Бувають випадки переривання постачання електроенергії з вини енергопостачальної організації, тоді вона несе відповідальність у розмірі двократної вартості недовідпущеної споживачу електроенергії. Також бувають непоодинокі випадки, коли через перенапругу виходять з ладу побутові прилади. В такому разі енергопостачальна організація за зверненням громадян повинна провести службове розслідування та встановити причини виходу з ладу електроприладів. Збитки споживача по ремонту побутової та радіоелектронної апаратури через перепад напруги повинні компенсувати енергетики, комунальні підприємства чи інші винні особи. Якщо питання не вирішується, слід звертатися до суду з позовною заявою, до якої необхідно додати договір на постачання електроенергії, акт-претензію, довідки ремонтних майстерень або висновки експертизи.

Серед різноманіття комунальних послуг, повсякденно кожного з нас турбує питання тепло- та водопостачання.

Необхідно зазначити, що відносини між виконавцями житлово-комунальних послуг і споживачами здійснюються на договірних засадах. Вони регулюються Законами України: „Про захист прав споживачів”, „Про житлово-комунальні послуги”, Цивільним кодексом України, а також діючими правилами надання послуг, іншими нормативними документами. Набули чинності Правила утримання житлових будинків та прибудинкових територій, які затверджені наказом Держжитлокомунгоспу України від 15.05.2005 р. N 76,  якими встановлені граничні терміни невідкладної ліквідації несправностей. Наприклад, роботи, пов’язані з усуненням несправності електроплит, із заміною розбитого скла, зірваних створок віконних рам, балконних і дверних полотен, дверей у зимовий час повинні здійснюватися протягом доби. Несправності водопровідних кранів і зливних бачків, електромережі (коротке замикання), протікання трубопроводів та їх сполучень усуваються негайно: в денний час – робітниками житлово-комунальних підприємств, а вночі, у вихідні і святкові дні – аварійними службами. Отже, якщо у Вашому будинку щось вийшло з ладу (системи опалення, гарячого водопостачання, освітлення тощо), не слід баритися з поданням заявки у диспетчерські служби, що створюються при житлово-комунальних підприємствах, та у служби, які, згідно з укладеними договорами, надають комунальні послуги.

Присоеденяйтесь! Формат: ссылка - текст, коментарии.

0

2

Понимаешь ли БАРМАЛЕЙ в чем дело.

Все что тут написано правильно и еще сто раз правильно. НО сегодня ситуация такова, что в одиночку житель города Сум никогда сам себя не защитит.

Во первых ты правильно написал, что первое препятствие это юридическая безграмотность. У нас даже власть не знает, что должны делать ЖЭКи а как утверждаются тарифы а ты хочешь что бы люди знали как защитить самих себя. Даже ты если это распространишь в 200 тысяч экземплярах и кинешь в каждый почтовый ящик Сум то все равно исков будут единицы, поскольку бабушки и дедушки далеки вообще от понимания того что тут написано. Более молодое поколение зная что тут написано переходят к проблеме номер два.

Во вторых. Порядок обжалования до того сложен что практически кто и решит им пойти самостоятельно должен перво наперво иметь огромные нервы и терпение. Я когда то попробывал вызвать представителя ЖЭКА пожаловаться что из крана с горячей водой течет холодная. 2 дня ждал. Уже представителя СумыТЭКО, которого надо было вызывать тоже, решил не дожидаться.

Есть еще много трудностей но они преодолимы лишь в одном случае если в городе есть общественная организация которая стоит на защите Громады. Тогда это превратиться в кошмар для комунальщиков когда на защиту населения встанут профессиональные юристы, бывшие комунальщики и пр. люди которые знают КАК защитить права Громады. Однако этим никто из нас заниматься не будет а если и появятся Воля Громады - 2 то никакой уверенности что люди там не будут стремится к простому и  тупому дерибану города по примеру Воли Громады - 1 у меня лично не будет. Так что пока  каждый будет спасаться сам как сможет. Особенно с таким мэром эта проблема наиболее актуальна сейчас к сожалению.

0

3

4

Малаццы шансовцы. Поняли, что инфа полезная. Может даже и напечатают. ;)

0

5

Это вчерашний номер. :P

0

6

Ну... Моша не додумался (видать молодой исчо) сослаться НИ НА ОДИН Закон, который подтверждает слова интервьюеров (или как там их ;) ) И то, что говорили депутат горсовета АЛЛА МАЛИК (экономист, полжизни проработала в газодобывающей отрасли на руководящих должностях) и доцентом СумГУ, кандидатом технических наук и НИКОЛАЙ СОТНИК (экс-депутат горсовета и экс-директор КП «Горводоканал») - это одно.

А сайт КМУ - это несколько другое ;)

ИМХО, у меня... эта... чётче ;)

0

Быстрый ответ

Напишите ваше сообщение и нажмите «Отправить»